Stabilizatore non tossicu in PVC

U stabilizatore non tossicu in PVC hè l'ultimu stabilizatore di calore in PVC à base di zincu micca tossicu di alta efficienza, trasparente fattu da cumpunimentu scientificu di cumposti di zinco non tossicu è di sinergisti speciali.
U stabilizatore di calore à longu andà di stabilizatore non tossicu in PVC hà una prestazione eccellente, è a cumminazione di oliu di soia epossidica hà un significativu effettu sinergicu.
A trasparenza di u stabilizatore non tossicu in PVC hè paragunabile à l'organotina mercaptanu.
 U stabilizatore non tossicu in PVC ùn hà micca un odore particulari è hà a funzione di lubrificante. Hè faciule da disperse. Ùn pressa nè spruzza.
 U stabilizatore non tossicu in PVC ùn face micca inquinamentu di vulcanizazione nè prumove a decolurazione di u ramu.
Stabilizatore non tossicu in PVC hè adattatu per a trasfurmazione è a produzzione di prudutti di PVC trasparenti soffici cume pipa, Membrana, tavola, scarpi, fili è cavi, ghjoculi, ecc.
Aimsea Founded hè una impresa naziunale di alta tecnulugia chì hè specializata in l'integrazione di ricerca, produzzione è vendita di stabilizatori di PVC non tossici per l'ambiente.
I stabilizatori sò aduprati largamente in prudutti di PVC, cume fili è cavi, apparecchiature mediche di ghjocu, prudutti trasparenti, prudutti calandrati, raccordi per tubi, fogli decorativi, scarpi schiumati, profili di porte è finestre, ecc.
I prudutti principali sò stabilizatori di calciu-zinco in PVC non tossici è rispettosi di l'ambiente.


Tempu di posta: Ott-31-2020