Avvanzi di Ca Zn Stabilizer

Attualmente, i stabilizatori di calore in PVC includenu principalmente sali di piombu, calciu è zincu compositi, stagno organicu, antimoniu organicu, stabilizatori di calore ausiliari organici è cumposti di terre rare. U più grande uscita hè u stabilizatore tradiziunale di sale di piombu è u stabilizatore compositu Ca Zn.
U stabilizatore Ca Zn hè verde è rispettosu di l'ambiente senza elementi di metalli pesanti, cume u piombu è u separatore. Pò risponde à i requisiti di l'ultime norme di prutezzione ambientale in vari paesi.
U stabilizatore Ca Zn hè resistente à l'inquinamentu di vulcanizazione. U stabilizatore Ca Zn hà una bona caratteristica di commutazione di u sistema. Quandu u stabilizatore termicu cumunu tradiziunale hè trasformatu in un stabilizatore termicu organotin, una contaminazione incrociata si traduce in elevati costi di commutazione di u sistema, mentre u stabilizatore termicu Ca Zn ùn reagisce micca cù sti dui termichi. stabilizatori, è u costu di cunversione hè bassu.
A densità di stabilizzanti Ca Zn hè bassa, è a quantità di carbonate di calciu pò esse aumentata in modo adeguatu per riduce i costi. Rispuntendu à u stabilizatore di calore di piombu compositu, a densità di u stabilizatore di calore Ca Zn hè di circa 40%.
Aimsea hè una impresa naziunale di alta tecnulugia chì hè specializata in l'integrazione di ricerca, produzzione è vendita di stabilizatori di PVC non tossici per l'ambiente.
I stabilizatori sò aduprati largamente in prudutti di PVC, cume fili è cavi, apparecchiature mediche di ghjocu, prudutti trasparenti, prudutti calandrati, raccordi per tubi, fogli decorativi, scarpi schiumati, profili di porte è finestre, ecc.


Tempu di posta: Oct-27-2020